METODY DOSTAW:
Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki. W dzień wysyłki towaru otrzymasz wiadomość email potwierdzającą wysyłkę paczki, w której podajemy także numer listu przewozowego dla śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika. Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost oraz FedEx. Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.
![]() |
PUNKT ODBIORU OSOBISTEGO: ul. Centralna 2/7 36-051 Górno Podkarpacie |
KURIER |
ROZMIAR SKRYTKI |
PRZELEW |
POBRANIE |
FedEx |
|
17,00 zł |
19,00 zł |
Paczkomaty InPost 24/7 |
A |
14,00 zł |
16,00 zł |
B |
15,00 zł |
17,00 zł |
|
C |
17,00 zł |
19,00 zł |
|
Odbiór osobisty |
|
DARMOWE |
DARMOWE |
ODBIÓR PRZESYŁKI OD KURIERA:
Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, zalecamy spisanie - w obecności kuriera - protokołu reklamacji. Po dokonaniu odbioru prosimy o sprawdzenie czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu. Jeżeli to możliwe sugerujemy poprosić kuriera o złożenie podpisu na takim protokole. Niezależnie od tego czy uda się spisać, któryś z protokołów, o których mowa powyżej, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą. Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.